Ootame sotsiaalteenuste kvaliteedijuhisele tagasisidet!

22.08.2016

Selle aasta juuni lõpus valmis sotsiaalteenuste kvaliteedijuhise esmane versioon. Erinevate osapoolte tagasiside põhjal struktureerisime juhise ümber ning käesolevas lisas on selle viimane versioon.

Selleks, et juhis oleks kompaktne ja võimalikult lühike, kuid samas kõigile arusaadav, loome juhise juurde lisamaterjali, mis avab erinevaid kvaliteedi põhimõtteid ja kriteeriumi veidi täpsemalt (kuid siiski teenuste-üleselt).
Hetkel oleme täpsemaks kirjeldanud 2 kvaliteedi põhimõtet. Samas mahus kirjeldame ka järgmised põhimõtted, kui oleme teist tagasisidet saanud, et see on toetav materjal ja aitab kvaliteedijuhist paremini mõista.

Samas oleme huvitatud, kas endiselt oleks vajadus ka spetsiifilisemate kvaliteedijuhiste järele (kas siis teenuse- või sihtgrupipõhiste) või piisab juhisest ja lisamaterjalist kvaliteedipõhimõtetest arusaamiseks ja nende rakendamiseks teenustes.
Juhiste tutvustamiseks on plaanis korraldada nii sel sügisel, kui järgnevatel aastatel mitmeid seminare, et kvaliteedipõhimõtete, kriteeriumite ja kriteeriumi täitmise näitajate osas koos diskuteerida saaksime.

Palun tutvuge juuresolevate dokumentidega ja andke meile meilitsi (keiu.talve(ät)astangu.ee) tagasisidet 5.septembriks 2016.

Tagasisidet ootame:
- Kvaliteedijuhise arusaadavuse osas
- Kvaliteedijuhiste lisamaterjali vajalikkuse ja selle sisu osas
- Spetsiifiliste juhiste vajalikkuse osas (arvestades, et lisamaterjal tuleb kõigi põhimõtete kohta).

Pärast 5.septembrit kogume kõik kommentaarid kokku ja avalikustame tagasiside ka www.equass.ee kodulehel ning teeme vastavalt tagasisidele ka edasised plaanid.

Failid on allalaetavad siin:

Ilusat sügiseootust ja uute kohtumisteni!
 



Tagasi